måndag, juli 30, 2007

Blomfluga a.k.a. fejkgeting

I morgon fyller min pappa pension och då åker jag lägligt iväg. Skall till Southampton i England några dagar så då blir det tyst och lugnt här misstänker jag.

Så idag var jag i stort sett hela dagen förr att hjälpa pappa med lite förberedelser, men tycker nog inte att jag gjorde så mycket, men det var trevligt att träffas lite.

Anledningen till Southampton resan är att det är nu äntligen dags för Jessica att flytta dit och börja på universitetet där. Inte helt lätt att få med så mycket om man reser själv, så då hjälper jag till. Kul att se var hon skall bo också. Innan jag kommer hem blir det en dag i London för min del. Har inte planerat något alls för det så det blir nog spontant.

Tog lite bilder i pappas/Barbros trädgård med det nya objektivet. Letade inte just snygga motiv eller motiv som gör bilden med stort B, men det är kul att se vad man kan göra med de nya möjligheterna.

Dags att leta reda på passet...




Inga kommentarer: