fredag, juli 27, 2007

Fjärilar & tofu

Packning del 2 hade gått mycket fortare om jag inte hade haft så mycket tid på mig! Nå ja, jag är i alla fall klar för ett tag sedan och skjuten kommer om ca en timma. Jag har pysslat med lite disk och nu ligger det en Tofu-purjo-tabasco-omelett och gräddar sig i pannan. Som vädret idag, lite av allt möjligt.

Jag är inget stort fan av strykning (som att stryka kläder), men ibland måste man. Som när det är dags för bröllop, men då är det också helt ok. Kommer inte ihåg när jag strök kläder sist? Jag brukar för det mesta antingen köpa sådant som inte behöver strykas eller fylla ut kläderna tillräckligt mycket för att man inte skall se att de är skrynkliga....

Lyssnar igen på Marilyn Manson, och det är Linas Johans "fel", men jag gillar det faktiskt, i alla fall denna senaste skivan. Sen skulle han (MM) nog skicka mjältbrand till mig om han visste vilka han delade plats med i playlisten...Inte riktigt samma genre kanske man kan uttrycka det som.

Lite smått pirr i magen inför fotograferingen, det skall bli skönt när det är över och det är party.

Inga kommentarer: